Arbadelli
25-09-2007, 16:15
Hallo beste mensen,
ik heb al heel veel rondgesnuffeld op deze site, maar ik heb een probleempje.
Ik heb een WL500gP met hieraan een externe HD van 200GB. Nu heb ik, zoals op dit forum stond beschreven, de Oleg Firmware geïnstalleerd. En JA, ik zie Samba als ik op 192.168.1.1 ga kijken, met nog heel veel andere opties.
Nu heb ik mijn HD geformatteerd, 100GB NTFS en 100GB EXT3.
Mijn eerste vraag is:
Hoe kan ik de HD nu benaderen?
als ik nl via de explorer balk \\192.168.1.1\share$ intoets, dan geeft hij de volgende fout: Kan het item \\192.168.1.1\share$ niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt gespeld en probeer het opnieuw. U kunt ook .... .( en nog wat hoe ik via start - zoeken kan zoeken.
Wordt er als ik de schijf formateer daar automatisch mapjes aangemaakt??
( ik dacht zelf van niet ) maar hoe kom ik daar dan om bv een share mapje aan te maken?
Alvast bedankt voor de medewerking :)
ik heb al heel veel rondgesnuffeld op deze site, maar ik heb een probleempje.
Ik heb een WL500gP met hieraan een externe HD van 200GB. Nu heb ik, zoals op dit forum stond beschreven, de Oleg Firmware geïnstalleerd. En JA, ik zie Samba als ik op 192.168.1.1 ga kijken, met nog heel veel andere opties.
Nu heb ik mijn HD geformatteerd, 100GB NTFS en 100GB EXT3.
Mijn eerste vraag is:
Hoe kan ik de HD nu benaderen?
als ik nl via de explorer balk \\192.168.1.1\share$ intoets, dan geeft hij de volgende fout: Kan het item \\192.168.1.1\share$ niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt gespeld en probeer het opnieuw. U kunt ook .... .( en nog wat hoe ik via start - zoeken kan zoeken.
Wordt er als ik de schijf formateer daar automatisch mapjes aangemaakt??
( ik dacht zelf van niet ) maar hoe kom ik daar dan om bv een share mapje aan te maken?
Alvast bedankt voor de medewerking :)