Results 1 to 4 of 4

Thread: Wl500G premium met bitcomet

  1. #1

    Wl500G premium met bitcomet

    Hoi iedereen.

    Ik heb een paar vragen over de wl500gP.
    Ik heb deze router icm chello extreme en als ik via bitcomet dingen download gaat het hartstikke traag (schommeld tussen de 5 tot 20kb/s) En vroeger, toen ik nog een draytek had. Toen kon ik zonder problemen 800 kb - 1mb halen.

    Ligt dit aan mijn instellingen bij NAT? of hebben meer mensen deze probleem?

    Btw, heb deze router nu ongeveer 3tot4 maanden.

    alvast bedankt.
    Dragon

  2. #2
    Ik heb dit vaker gehoord..
    Is toevallig je firmwareversie (te vinden onder System Setup/Firmware Upgrade) momenteel 1.9.7.2?
    Je zou eens kunnen proberen je firmware van je router te downgraden naar 1.9.7.0 . Heb al van meer mensen gehoord dat die nieuwe firmware voor snelheidsproblemen zorgt.

    Versie 1.9.7.0 is hier te vinden:
    http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/wir...gp_1970_TW.zip

    Succes

    //edit : Als je een Bittorent client gebruikt moet je ook een poort openzetten... dan haal je hogere snelheden

  3. #3
    Quote Originally Posted by Dutchman View Post
    Ik heb dit vaker gehoord..
    Is toevallig je firmwareversie (te vinden onder System Setup/Firmware Upgrade) momenteel 1.9.7.2?
    Je zou eens kunnen proberen je firmware van je router te downgraden naar 1.9.7.0 . Heb al van meer mensen gehoord dat die nieuwe firmware voor snelheidsproblemen zorgt.

    Versie 1.9.7.0 is hier te vinden:
    http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/wir...gp_1970_TW.zip

    Succes

    //edit : Als je een Bittorent client gebruikt moet je ook een poort openzetten... dan haal je hogere snelheden
    Ik draai al tijden de laatste firmware maar heb absoluut geen last van snelheidsproblemen op WAN. Of op (wireless) LAN. Dus wellicht dat dit BT probleem wellicht een andere oorzaak heeft: geen poorten open op ofwel de Asus (maar meestal hier wel door UPnP) of natuurlijk de ADSL/kabel router!

  4. #4
    Quote Originally Posted by EddieZ View Post
    Ik draai al tijden de laatste firmware maar heb absoluut geen last van snelheidsproblemen op WAN. Of op (wireless) LAN. Dus wellicht dat dit BT probleem wellicht een andere oorzaak heeft: geen poorten open op ofwel de Asus (maar meestal hier wel door UPnP) of natuurlijk de ADSL/kabel router!
    Als ik je goed begrijp heb jij de nieuwste firmware en geen poorten geopend of geforward voor BT??
    En nu heb ik de oleg firmware erop en ik heb nog steeds dit probleem :S:S Maar dan anders.
    Als ik op mijn desktop via bt download, dan gaat mijn internet op mijn desktop heel normaal. Maar vanuit mijn laptop gaat ie vet sloom. Echt raar

Similar Threads

  1. WL500G Premium USB HD problemen
    By Totalrecall in forum Dutch Discussion - Nederlands
    Replies: 5
    Last Post: 24-12-2007, 17:23
  2. WL500g Premium met HD
    By peterwoude in forum Dutch Discussion - Nederlands
    Replies: 0
    Last Post: 04-10-2006, 21:10
  3. Router doesn't see USB disk anymore
    By Styno in forum WL-500g Q&A
    Replies: 7
    Last Post: 15-08-2006, 08:37
  4. Firmware v1.7.5.6 CR5 [Oleg]
    By Oleg in forum WL-500g Firmware Releases
    Replies: 43
    Last Post: 14-07-2004, 21:54
  5. Total crash every day
    By Djuri in forum WL-500g Q&A
    Replies: 8
    Last Post: 09-06-2004, 09:05

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •