Results 1 to 6 of 6

Thread: [wl500GP router] Torrents boven 2GB lopen niet door*

  1. #1

    [wl500GP router] Torrents boven 2GB lopen niet door*

    Hallo,

    Bestaat er een goede nederlandse how to om hier een hardeschijf aan te hangen, bedoeld voor Bittorrent boven de 4 gig ?

    Ik heb nu een externe hd 2 partities van ongeveer 150 gig in EXT3 ( het linux file system ) als ik iets download krijg ik alleen de melding in wachtrij terwijl Azureus wel start.

    Al geprobeerd: een FAT-32 file system mocht niet werken, support niet groter als 2 gig NTFS werkt ook niet word niet ondersteund onder linux, EXT2 werkte ook niet, nog steeds in wachtrij, nu in EXT3 werkt ook niet.

    De bedoeling, ik zou graag bittorrent erop willen downloaden maakt niet uit wat voor firmware.

    Firmware geprobeerd zijn de laatste orginele de vorige orginele en de SAMBA versie maar ik als linux lake kom daar niet uit, mijn vermoeden zegt dat ik dat toch zal moeten gaan proberen,

    Heeft iemand het hier werkend op de orginele firmware?

    Al vast bedankt

  2. #2
    weet je zeker dat het actieve torrents zijn. ik zelf gebruik de synology externe hd voor torrents, deze werkt zeer goed.

  3. #3
    Wat zijn je verdere configuraties ?
    Ext2 file system ?
    Orginele firmware ? of die van oleg?
    heb je torrents van bijvoorbeeld film iso 4.7 gig?

  4. #4
    Quote Originally Posted by zzz16 View Post
    Wat zijn je verdere configuraties ?
    Ext2 file system ?
    Orginele firmware ? of die van oleg?
    heb je torrents van bijvoorbeeld film iso 4.7 gig?
    ja ik ben torrets aan het downloaden van 7 gig. geen probleem with the ds-106j en ja op mijn router de wl500g staat momenteel de firmware van Oleg. En filessytem is ext3, omdat dit het eneige goed werkende filesystem is.

  5. #5
    het wil nog niet echt lukken helaas,

    Heb je de handleiding gevolgd die hier op het forum staan ?

    Zou je anders mij een Flashfs Management setting lijst kunnen sturen ?
    Volgens mij zitten daar geen abonnements gegevens in.

    Alvast bedankt

  6. #6
    ik heb niet diezelfde router als jij ik heb de voorloper nog ervan. Het beste wat je zou kunenn doen is ctorrent installeren. Er staat ergens een handleiding van die client hier op dit forum.

Similar Threads

  1. Sommige downloads willen wel andere niet :S
    By Janssuhhh in forum Dutch Discussion - Nederlands
    Replies: 6
    Last Post: 19-12-2006, 19:57

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •