Results 1 to 5 of 5

Thread: Telnet van buiten naar binnen werkt niet meer

  1. #1

    Telnet van buiten naar binnen werkt niet meer

    Heren,

    Vraagje misschien iemand die me kan helpen ik ben in het bezit van een:

    WL500g.Premium
    1.9.7.2

    Sinds deze week heb ik een probleempje. Ik heb onder Nat ==> virtualserver allemaal translaties gemaakt die goed werkte 1 om mijn switch in mijn netwerk te bereiken via webinterface, rdp naar mijn pc enz. Ik had ook een translatie gemaakt voor telnet:

    2700 192.168.1.3 23 tcp.

    Dus als ik met mijn public ip zou telnetten op poort 2700 moet hij getransleerd worden naar het private adres hierboven op poort 23 nou dat ging maanden goed en opeens doet hij het gewoon niet meer rdp,webacces die translaties doen het nog gewoon van buiten maar telnet niet.

    Terwijl als ik binnen in mijn netwerk een telnet doe op mijn public adres met poort 2700 werkt het gewoon maar van buiten werkt het opeens niet meer iemand een idee.

    Gr Kamikaze.

  2. #2
    is dit een originele asusversie firmware of van oleg of van koppelcz?

  3. #3
    Quote Originally Posted by alien433 View Post
    is dit een originele asusversie firmware of van oleg of van koppelcz?
    Aan het versienummer te zien: originele van Asus. Anderen hebben afaik andere versienummering...

  4. #4
    Quote Originally Posted by Kamikaze View Post
    Heren,

    Vraagje misschien iemand die me kan helpen ik ben in het bezit van een:

    WL500g.Premium
    1.9.7.2

    Sinds deze week heb ik een probleempje. Ik heb onder Nat ==> virtualserver allemaal translaties gemaakt die goed werkte 1 om mijn switch in mijn netwerk te bereiken via webinterface, rdp naar mijn pc enz. Ik had ook een translatie gemaakt voor telnet:

    2700 192.168.1.3 23 tcp.

    Dus als ik met mijn public ip zou telnetten op poort 2700 moet hij getransleerd worden naar het private adres hierboven op poort 23 nou dat ging maanden goed en opeens doet hij het gewoon niet meer rdp,webacces die translaties doen het nog gewoon van buiten maar telnet niet.

    Terwijl als ik binnen in mijn netwerk een telnet doe op mijn public adres met poort 2700 werkt het gewoon maar van buiten werkt het opeens niet meer iemand een idee.

    Gr Kamikaze.

    Je internet router??? Aangezien de 500gP geen ADSL/kabelmodem is gebruik je voor het contact met de buitenwereld een modem. Die moet ook een open telnetpoort hebben. Lijkt mij het meest voordehandliggend dat hier iets niet goed is.

  5. #5
    het rare is dat het van de een op de andere dag is ik heb een casema modem en daarachetr hangt de asus volgens mij laat de casema modem alles door volgens casema ook heb ze gebeld.

    Maar het rare is dat poort 3389 80 die doen het wel gewoon.

    Misschien dat iemand nog een idee heeft.

Similar Threads

  1. FTP van buiten af?
    By moose in forum Dutch Discussion - Nederlands
    Replies: 2
    Last Post: 26-08-2006, 12:58
  2. Hoe map ik een poort van de router naar de computer.
    By Dokus in forum Dutch Discussion - Nederlands
    Replies: 1
    Last Post: 05-03-2006, 18:16
  3. webtools werkt niet
    By jozef in forum Dutch Discussion - Nederlands
    Replies: 0
    Last Post: 10-02-2006, 11:05
  4. router niet meer te benaderen
    By ljb in forum Dutch Discussion - Nederlands
    Replies: 2
    Last Post: 02-02-2006, 12:10
  5. Webcam werkt niet meer in kleur?ActiveX
    By menno in forum Dutch Discussion - Nederlands
    Replies: 0
    Last Post: 06-01-2006, 07:55

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •