Originally Posted by
Totalrecall
Hi,
Ik heb 'n probleem met mijn zojuist gekochte WL500G Premium waar ik niet uit kom.
Het probleem zit hem in de Externe USB HD die ik op de router heb aangesloten. Ik kan via mijn draadloze verbinding van mijn laptop wel inloggen op de externe HD maar als ik probeer om bestanden naar deze schijf te kopiėren dan krijg ik de melding dat ik geen toegang heb tot de schijf! Van de andere kant kan ik wel vanaf deze externe schijf naar mijn laptop kopiėren. Ik heb elke instelling geprobeerd in de router met betrekking tot de USB schijf. De USB printer werkt overigens wel gewoon goed.
De werkgroepen staan ook goed ingesteld, en ik heb de toegangsrechten in de WL500G Premium zo ingesteld dat men kan lezen en schrijven op de gedeelde harde schijf.
De handleiding die bij de WL500G Premium wordt meegeleverd is 'n ramp, er zijn zo veel meer instellingsmogelijkheden in deze router maar de handleiding bespreekt maar echt het minimum. Ik vraag me af hoe je dit nu kunt verkopen om zo summier met de info voor de instellingen over de brug te komen!
Hopelijk kan iemand me helpen met de instellingen zodat ik wel bestanden van mijn laptop naar mijn externe schijf (die aan de WL500G premium zit aangesloten) kan kopiėren.
Alvast bedankt