Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 22 of 22

Thread: Leverbaarheid Asus WL-500G Deluxe

  1. #16
    Wel ik heb hem bij www.sallandautomatisering.nl gekocht en binnen 5 werkdagen had ik hem binnen. Koste mij in totaal 84 Euro. Ik heb de 500G en de 500G Deluxe. Volgens de website, die goed werkt, kan de 500g in 5 werkdagen geleverd worden en de deluxe versie in 10 dagen.

  2. #17
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    De Veluwe
    Posts
    10
    Dank voor de tip! Ik heb ze gelijk een mailtje gestuurd om de leverbaarheid te bevestigen. Ik wacht nog eventjes met bestellen omdat ik liever niet weer de rompslomp van annuleren en vooruitbetaalde bedragen terugboeken in wil gaan. Is me al overkomen bij zowel PC Megastore en Euromaxi, complimenten voor hun service overigens... Ik laat de uitkomst hier uiteraard weten! Hopelijk kan ik dan eindelijk buiten mijn eigen topicje meedoen in het forum, waar mogelijk

  3. #18
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    De Veluwe
    Posts
    10
    En helaas, ook bij Salland is hij niet meer leverbaar. Er schijnt echter nog geen officiele mededeling van Asus aan de distributeurs gedaan te zijn omtrent de (niet-)leverbaarheid van de router... Of wij daar wat aan hebben weet ik niet

  4. #19
    Mensen!
    Op zoek naar iemand die is bereid te ruilen volgende:
    1X Linksys WRT54G –3 mnd. Gebruikt.
    + 1X X-Micro WLAN 11g USB Adapter (x-micro.com) –3mnd. Gebrukit.
    + 1X ? euro +/-
    voor :

    1X ASUS WL500 deluxe

    vie o vie

  5. #20
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    De Veluwe
    Posts
    10

    Talking Eindelijk!

    Eindelijk is hij dan weer leverbaar. Ik heb mijn exemplaar besteld bij www.pcmegastore.nl voor ca 80,99 + 7,95 verzendkosten. Ik heb al bevestiging dat hij op voorraad is en dat ze hem gaan versturen zodra mijn betaling binnen is.

    Ik heb ook een mail gestuurd naar www.4launch.nl. Daar heb ik per mail ook bevestiging gehad dat hij op voorraad is, daar is hij iets duurder.

    Voor degenen die ook met smart zitten / zaten te wachten: Leef je uit! En bedankt voor degenen die in deze thread meegedacht hebben...

  6. #21

    Mycom

    Bij MYCOM in Almere hebben ze hem op voorraad.

  7. #22

    Smile

    http://www.obcs.nl/redir.cgi?page=in...Asus%20WL-500g

    Ook hier dus nog voorraad. Ik heb er goede ervaring mee . Afgelopen vrijdag besteld en gisteren al door DHL bezorgd!

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. ASUS 500G deluxe - Allgemein
    By kdeparade in forum German Discussion - Deutsch (DE)
    Replies: 16
    Last Post: 28-10-2005, 17:47
  2. asus wl-500G deluxe, dhcp problem
    By aslepet in forum WL-500g Q&A
    Replies: 1
    Last Post: 21-06-2005, 12:10
  3. Gamming over Asus WL-500g Deluxe
    By nokidoc in forum WL-500g Q&A
    Replies: 5
    Last Post: 10-06-2005, 02:39
  4. Asus WL-500g deluxe and oleg firmware
    By Hannes123 in forum WL-500g Q&A
    Replies: 0
    Last Post: 26-04-2005, 11:12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •