Results 1 to 4 of 4

Thread: ftp werkend krijgen WL700g en Telfort

  1. #1

    ftp werkend krijgen WL700g en Telfort

    Sinds 18 januari hebben we Telfort internet i.c.m. telefonie bij ons thuis. Ik heb hiervoor een Multi-pcmodem besteld. Deze i.c.m. met mij wireless Asus Wl-700g router zorgen voor de distributie. Bijna alles werkt naar behoren op ййn ding na en dat is de ftp-mogelijkheid van de Asus router.

    Ik heb alle benodigde poorten (20 en 21) open gezet, zodat de ftp-server te benaderen moet zijn. Maar helaas krijg ik dit nog niet werkend. De ftp-server is niet te vinden via het World Wide Web, maar wel via het interne netwerk. Om te kijken of de poorten open staan heb ik bulletproofFTPserver geпnstalleerd op mijn pc en eventjes de poorten hier naartoe verwezen. Deze is dus wel direct bereikbaar, daar kan het dus ook niet aan liggen.

    Op de ййn of andere manier wil de router geen verbinding leggen met het WWW.
    Heeft iemand hier ervaring mee gehad en hoe is dit op te lossen?

    m.v.g. Brian

  2. #2
    ik geloof dat je het in 'active' of 'passive' ftp moet zoeken.
    (als het kan instellen tenminste)

  3. #3
    Zet je wl500g in accespiont modus. De zyxell modem is ook een router. Forward uiteindelijk je porten NIET in de wl500g maar in de MODEM.

    Dan werkt het

  4. #4
    hmmmm.... dat was toch gemakkelijker dan ik dacht. AP-modus en klaar is Kees eeuuuuuh ik dus. Wel vreemd dat ik dit nooit bij mijn oude modem (Speedling) nodig was.

    I.i.g. hartelijk dank

Similar Threads

  1. FTP сервер.
    By gish in forum Russian Discussion - РУССКИЙ (RU)
    Replies: 171
    Last Post: 26-04-2011, 17:46
  2. Превью новой версии прошивки 1.9.2.7-9
    By Oleg in forum Russian Discussion - РУССКИЙ (RU)
    Replies: 804
    Last Post: 14-03-2009, 19:42
  3. mount HDD without FTP?
    By reuzel in forum WL-500g Q&A
    Replies: 5
    Last Post: 17-01-2007, 08:08

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •