PDA

Bekijk de volledige versie : moederbord p5ad2-e premium

drebbeltje
17-06-2007, 11:43
ik heb nu een moederbord ingebouwd,de p5ad2-e premium,maar ik heb geen schema want dat waren ze kwijt.
nu kom ik in de knoop met de aansluiting van de harde schijf.de ene connector is voor de dvd brander(speler)en dan zit er nog een connector voor,maar de aansluiting van de flatkabel is breder dan de connector.
wie weet een oplossing cq een schema?

Antiloop
18-06-2007, 00:11
ik heb nu een moederbord ingebouwd,de p5ad2-e premium,maar ik heb geen schema want dat waren ze kwijt.
nu kom ik in de knoop met de aansluiting van de harde schijf.de ene connector is voor de dvd brander(speler)en dan zit er nog een connector voor,maar de aansluiting van de flatkabel is breder dan de connector.
wie weet een oplossing cq een schema?

wie is 'ze' ?

maar het antwoord is simpel
er is maar 1 IDE aansluiting, en 1 FLOPPY voor je diskdrive dus en dan heb je nog SATA aansluitingen

dus je moet de dvd brander op 1 kabel samen met je hdd aansluiten of een hdd kopen welke dmv SATA aangesloten wordt

drebbeltje
18-06-2007, 09:46
dat is dan duidelijk.is er nog verschil tussen de atx voeding en de s ata?
want volgens mij is deze kast(misschien) voor een andere moederbord.
want ze hebben me verteld dat dit een dure moederbord is.(toevalligheid)
Maar helaas geen boekje of een schema.ik heb al een paar gebouwd maar dat waren msiborden dat was zo gefixt maar deze is veel uitgebreider vooral zonder documentatie.

drebbeltje
18-06-2007, 13:49
de computer draait nu hij heeft een geforce 7300 videokaart alles draait nu maar ik heb geen beeld:eek: alles nagelopenalles is correct aangesloten en alle lampjes branden van de vidiokaart en op de moederbord.Maar de monitor geeft geen beeld